Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Chwilowa przerwa

Dzisiejszy wpis będzie dość krótki. Raczej informacyjny. 
Otóż z powodu nawału obowiązków, moje pisanie na blogu może być dość mocno ograniczone. Pomijając pracę stałą, jak i dorywczą, dzieci i wszystko co z nimi związane, podjęłam się również realizacji pewnego projektu. Ważnego dla mnie, ale też pochłaniającego sporo czasu. Wolnego czasu, który do tej pory poświęcałam na bloga. 
I niestety musiałam wybrać. 
"Projekt" ten jest dla mnie swego rodzaju postanowieniem, które założyłam sobie już jakiś czas temu. Przyszła pora, by zacząć je realizować. Myślę, że zajmie to minimum kilka miesięcy. 
Tak, chodzi o książkę. Ci, którzy mnie znają, wiedzą jaką ma to dla mnie wartość.
Zdaję sobie sprawę, że mój blog nie jest powszechnie czytany, ale również jest kilka osób, które czasem czekają na nowe wpisy. Dlatego też chcę przeprosić za zmniejszoną aktywność tutaj. 
Myślę, że dla miłośników mojego pisania, projekt, który staram się ogarnąć, będzie rekompensatą nieobecności na blogu. A ja na pewno dołożę wszelkich starań, by nią był. To jedno z marzeń, które odkładałam zbyt długo...

  
Dlatego też liczę na Waszą wyrozumiałość i cierpliwość. 
Jak również proszę o odrobinę dobrych fluidów i trzymania kciuków, bym podołała wyzwaniu, którego się podjęłam. Myślę, że jak uda mi się zrealizować to marzenie, i ja i Wy, będziemy zadowoleni :)

Tak więc PannaEM zaczyna pisać książkę :) 
Wreszcie!!! :)

Pozdrawiam
PannaEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz