Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

niedziela, 14 października 2012

W trakcie...

No tak, znów dłuższa chwila w postach. Ale tak jak pisałam w ostatnim, mam zamiar pisać o czynach, których dokonuję, rzeczach, które osiągam. Tak, jestem w trakcie, więc w sumie chcę to wszystko doprowadzić do końca, by później móc się tym tutaj podzielić. Nawał spraw, obowiązków, jakoś dużo tego ostatnio. A i problemów przybyło, którym staram się stawiać czoła. Ale postanowiłam wygospodarować te 5 minutek, by dodać jakiś nowy wpis, choć bez żadnych nowości, rewelacji czy jakiś super wniosków ;) Ot tak, po prostu daję znak, że żyję, jakoś sobie radzę i powoli dążę do postawionych sobie celów. Jest hujowo, ale stabilnie ;P Powiedzmy heh...



Oj tak, zgadzam się z tym. I to do czego teraz dążę, próbuję, wzbudza we mnie ogromny strach. Lecz wiem, że jeśli nie będę próbować, nie otrzymam tego na czym tak bardzo mi zależy. Więc idę dalej, mam nadzieję, że już niebawem uda mi się podzielić swoimi dokonaniami :)
Pozdrawiam wszystkich wiernych czytelników. Stawiajcie sobie cele, dążcie do nich. Mimo obaw, walczcie, bo tyle trudu ile w to włożycie, tyle otrzymacie za to zapłaty. Im wyżej postawiona poprzeczka, tym większa później wygrana i satysfakcja z niej :)

"Życie zawsze odwzajemnia uśmiech uśmiechem, a kopniaka kopniakiem."
Anonim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz