Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

piątek, 14 grudnia 2012

:)

Weszłam dziś na bloga i aż mi się mordka uśmiechnęła :D Zostałam przez Was miło zaskoczona :) 74 wejścia dziś. Kolejny mały sukcesik dla mnie :) Dziękuję Wam bardzo za śledzenie moich wypocin hehe. Czerpię z tego satysfakcję, że jednak, w jakiś sposób jest zauważone to co robię. Niestety na chwilę obecną nie jestem w stanie poświęcić temu tyle czasu ile bym chciała. Mam nadzieję, że za jakiś czas to się zmieni i uda mi się dojść w końcu do ładu z życiem prywatnym na tyle, by spokojnie rozwijać się w rzeczach, które mnie interesują :)
Odnośnie mojego ostatniego posta. Tak patrzę na niego, czytam i stwierdzam, że dość nieskładny jest heh. Ale pisałam go w momencie dość głębokich odczuć. Frustracji, lekkiej złości... Masa rzeczy przelatywała mi przez głowę, ciężko było skupić się całkowicie na jednej. No ale cóż. Nie zawsze jestem w stanie ogarnąć ten bajzel w głowie heh, a jednak pisanie uwalnia po części niechciane emocje. Tak było i tym razem. Choć czasem czytam niektóre stare wpisy i się zastanawiam o co mi chodziło :P Ale właśnie też po to piszę, by uwolnić się od pewnych uczuć. Nadal, wciąż, nieustannie dążę do tego wewnętrznego spokoju, szukam sposobów, dróg, by umieć go osiągać, by umieć zapanować nad negatywnymi emocjami i nie dawać się nim sobą kierować. Taka terapia dla mnie :)
Tak więc jeszcze raz dziękuję za Wasze odwiedziny. Zapraszam również na stronkę na fb, która śledzi poczynania na moim blogu. Mile widziane like'i jak i udostępnienia i komentarze. Staram się tam też dodawać pewne wpisy, zdjęcia.

https://www.facebook.com/pages/The-Future-Starts-Today-Not-Tomorrow/516671525019130



Chciałabym ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz