Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

sobota, 22 grudnia 2012

Święta

No tak Święta ... Myślałam, że nie znajdę czasu, by jeszcze coś naskrobać. Ale jednak. Chociaż porządki, przygotowania, jak co roku. Szał. Nie lubię tego całego zamętu. A potem Święta Święta i po Świętach...
Dziś postanowiłam napisać, bo biję się z myślami w pewnej sprawie. Zastanawiam się co zrobić, jakie podjąć kroki i niestety nie jestem w stanie zdecydować się. 
Wczorajsza noc i dzisiejszy dzień przyniosły mi trochę nerwów, niespodziewaną sytuację. Próbuję to jakoś rozkminić, poukładać, ale nic sensownego nie przychodzi mi do głowy. Jeszcze te nadchodzące święta ehhh. 
Chyba na chwilę obecną nic nie jest tak jak być powinno. Wszędzie bajzel. Znów gdzieś w środku pojawia się niepewność. Waham się, trudno przychodzi mi podejmowanie jakichkolwiek decyzji. Może to zmęczenie, nie wiem. Faktem jest, że patrząc w lustro widzę taki wielki znak zapytania. Dziś nawet pisanie sprawia mi problem, choć myślałam, że przedstawienie problemu pomoże mi w decyzjach. A tak, nie jestem w stanie dojść do żadnych wniosków konkretnych. Totalna pustka w głowie, brak pomysłów, opcji, alternatywnych rozwiązań. Nic ... Tylko masa pytań... Co robić...
Pozostawię tego posta tak jak jest. Może za jakiś czas uda mi się do niego wrócić, przeczytać i coś wymyślić... Oby, bo czasu coraz mniej...
Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam moi czytelnicy Wesołych Świąt. Szczęśliwego Nowego Roku jeszcze nie, bo pewnie jeszcze coś popiszę przed Sylwestrem ;)
Niech te Święta upłyną Wam w pogodnej atmosferze, w kręgu bliskich osób, rodziny, przyjaciół. Niech będą czasem spokoju, wyciszenia, naładowania akumulatorów :)
Pozdrawiam
Panna Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz