Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

niedziela, 5 sierpnia 2012

Tak, coś ostatnio się rozszalałam z tymi postami heh. Było pół roku przerwy, nie było czasu, weny, chęci, a teraz? Dochodzę do wniosku, że jednak dużo daje mi pisanie, choć nie jest ze mnie pisarka :P Brakowało mi tego, choć też potrzebowałam tej przerwy na to wszystko co się wydarzyło w moim życiu. Spokoju może jeszcze nie osiągnęłam, wiele sytuacji nadal będzie się za mną ciągnąć, wiele spraw muszę pozamykać, ponieść konsekwencje swoich złych wyborów, ale jednak powoli staję na nogi i dążę do tego wewnętrznego spokoju. I o tym będzie mój kolejny post, ale to już nie dziś. Pora nie ta. Ostatnio troszkę zaniedbałam odpoczynek, narzuciłam sobie zbyt duże tempo, chcąc jak najszybciej pewne sprawy załatwić, jak najwięcej zrozumieć, jak najwięcej osiągnąć w krótkim czasie. Tak jakbym chciała nadrobić stracony czas. A wszystko powinno mieć swój odpowiedni bieg...


Na dziś wystarczy. Powoli w głowie szykuję kolejny post, ale na razie odpoczynek i spokój ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz