Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

środa, 29 sierpnia 2012

Błąd

Planowałam dziś napisanie jakiegoś kolejnego błyskotliwego posta, z odpowiednimi pytaniami, wnioskami, może znów udałoby mi się zrozumieć pewne rzeczy w trakcie pisania. No tak, po raz kolejny zdarza się coś, co moje zamiary zrzuca na dalszy plan. Czasem jest to "złośliwość losu", a czasem ludzie mnie otaczający. I bach, zamiast upragnionego wewnętrznego spokoju, ogólnie nawet spokoju, znów stres, kłody pod nogi i zachwianie mojej pewności siebie. Rzadko daję się wyprowadzić z równowagi, raczej stwierdzam, że jestem dość spokojną osobą (poza ciętym językiem czasem czy szczerością aż do bólu ;P), i myślę,że udało mi się wypracować cierpliwość, spokój i opanowanie, ale dziś? ... Ojj, oskara dla osoby, której udało się wzbudzić we mnie znów porywczość, impulsywność i moją ciemną stronę heh :/ A to wszystko (co najbardziej mnie wkurzyło) przez zwykłe niedomówienie, niedopatrzenie, pomyłkę... Niektórzy ludzie powinni zdecydowanie ugryźć się w język lub zwyczajnie pomyśleć nad tym co mówią, jak oceniają. Ponieważ jednym słowem, osądem potrafią wzbudzić tak negatywne emocje w nas, których konsekwencji nie da się już cofnąć ... Jedyny plus takich sytuacji, że przekonujemy się jakie naprawdę osoby nas otaczają ...
Z dedykacją dla pana P. ... -,-




"Popełnić błąd to jeszcze nie tragedia. Tragedią jest upieranie się przy tym błędzie"
Francois de La Rochefoucauld

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz