Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

wtorek, 26 czerwca 2012

Na nowo

Wypadałoby dodać w końcu jakiś najnowszy wpis heh. Przez te pół roku, odkąd usunęłam bloga wiele się zmieniło. W moim życiu, w gronie bliskich ludzi, niektórzy odeszli, inni się pojawili ... Również moje podejście do wielu spraw częściowo się zmieniło. Owszem nadal mam "rozkminki" :P choć teraz rzadziej, mało czasu można powiedzieć. Przykładem jest choćby to, że zaczęłam pisać tego posta ok. godziny 9:00, a w tej chwili jest godzina 12:40 heh. No właśnie tak to u mnie teraz wygląda. Przybyło obowiązków, zajęć, a czasem nawet nerwów :P i człowiek potrzebuje jedynie spokoju i wyciszenia. 
Tak... sporo się zmieniło. Pół roku temu, kiedy to podjęłam decyzję o zamknięciu bloga, można powiedzieć, że życie postawiło mnie przed wielką próbą ... Próbą cierpliwości, wytrwałości, siły i samozaparcia. W jednym momencie posypało się wszystko co miało dla mnie wtedy znaczenie i przez ostatnie pół roku próbowałam udowodnić, że sobie poradzę, że dam radę... Nie tylko innym, ale głównie sama sobie. I w sumie, mogę się przyznać, że po części dałam. Dlaczego po części? Ponieważ miałam to szczęście, że w tych trudnych chwilach mogłam liczyć na wsparcie i pomoc osób, które z każdym dniem stają mi się coraz bliższe. Myślę, że bez nich byłoby o wiele ciężej i w tym momencie jeszcze nie byłabym w stanie pisać. Poza tym to dopiero początek mojej drogi, którą zaczęłam, lecz udało się dojść do takiego odcinka, gdy nie jest już tak pod górkę, z zakrętami, chwilami widać już prostą ... :) A te doświadczenia? Dopisuję do mojej listy, dość długiej heh, listy doświadczeń, po których udało mi się podnieść i ruszyć znów dalej ...




"Najsmutniejsze są oczy, w których zgasła nadzieja. Ludzie, którzy by chcieli, lecz nie mogą nic pozmieniać. Najsmutniejszy jest dzień, gdy wstając rano nie wiemy po co żyć, gdy chcielibyśmy coś zrobić, lecz najlepiej nie robić nic ..."
Anonim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz