Łączna liczba wyświetleń

O blogu

Witam Cię. Weź filiżankę kawy, kubek herbaty i usiądź wygodnie. Pozdrawiam. Panna Em

czwartek, 21 czerwca 2012

Zmiany. (05.09.2011)

No tak, znów mnie nie było dłuższą chwilę, ajj jakoś nie mogłam ogarnąć się, żeby coś naskrobać ;) Ale teraz już powoli wszystko się układa, jest na dobrej drodze, więc myślę, że powrócę do pisania :) Pozmieniało się troszkę, nawet bardziej niż troszkę i swoimi odczuciami na ten temat w sumie chcę się podzielić :)
Tak, 09:17 kawa, zaczynam składać myśli:)
Jak to dziwnie życie się plecie, jak potrafi nagle z dnia na dzień zaskoczyć i zmienić cały nasz świat, nasze patrzenie na życie, podejście do niego. Wcześniej, gdy było źle, człowiek żył z dnia na dzień, próbując tylko przetrwać jakoś te złe chwile, złą passę. Wegetował, próbując to przetrzymać, lecz z coraz mniejszą nadzieją, na to, że może być lepiej. A tu nagle bach, niespodziewanie słońce wychodzi zza chmur, wszystko tak jakoś układa się na swoim miejscu, wszystko staje się przejrzyste i jasne. Gdy człowiek czeka z niecierpliwością na poprawę, na szczęście, tak jakby próbuje je od życia wymusić, rzadko kiedy je dostaje, a przynajmniej takie osoby jak ja heh. A właśnie, gdy tego się najmniej spodziewasz, życie zaskakuje, otwiera przed nami drzwi... Tak, tak, chodzi o miłość heh. Kiedyś miałam troszkę inne podejście do tego uczucia... Nie opierałam całkowicie na nim swojego patrzenia na świat. Podchodziłam do wszystkiego raczej bardziej rzeczowo, oczywiście też emocjonalnie, ale jednak rozgraniczałam wszystko. A to przecież miłość, nasze uczucia względem drugiej osoby dodają nam sił, zmieniają barwy naszego życia na bardziej kolorowe i dopiero wtedy człowiek czuje, że żyje, że jest w stanie pokonać wszystkie przeciwności losu, przeżyć z podniesioną głową wszystko co daje nam życie :) Tak się złożyło, że ja dostałam to szczęście poczuć coś takiego, prawdziwego i czystego, dodającego skrzydeł :) I już się nie boję stawiać czoła przeciwnościom:) Lecz pamiętajmy wszyscy o jednym. Życie nie daje niczego ot tak, trzeba umieć to docenić, dbać o to, pielęgnować... Szanujmy szczęście, które daje nam życie...

"Miłość jest zawsze nowa. I bez względu na to, czy w życiu kochamy raz, dwa, czy dziesięć razy zawsze stajemy w obliczu nieznanego. Miłość może nas pogrążyć w ogniu piekieł, albo zabrać do bram raju - ale zawsze gdzieś nas prowadzi. I czas się z tym pogodzić, albowiem jest ona treścią naszego istnienia. Miłości trzeba szukać wszędzie, nawet za cenę długich godzin, dni, tygodni smutku i rozczarowań. Bowiem kiedy wyruszymy na poszukiwanie miłości - ona zawsze wyjdzie nam na przeciw. I nas wybawi.”
Paulo Coelho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz